In magazine sunt necesare aceste cantare electronice comerciale pentru a doza precis produsele. Instrumentul ales trebuie sa raspunda de indata la modificarile de greutate, sa aiba o structura compacta, insa suficient de incapatoare, precum si un consum redus de energie. Cantarele electronice comerciale disponibile astazi in magazine dispun de o serie de aplicatii folositoare din domenii diverse, precum:
- piete;
- street food/ targuri;
- magazin mic;
- fast-food;
- patiserie;
- minimarket;
- restaurant;
-
cofetarie.
Magazinul online CaseDeMarcat.eu pune la dispozitie o oferta variata de cantare electronice. Site-ul apartine companiei AttoSoft, pe care o recomanda cei 20 de ani experienta in implementarea sistemelor informatice. Tot de la magazinul online antreprenorii pot achizitiona un soft retail performant, care va eficientiza toate procesele desfasurate zilnic in magazin. In ceea ce priveste categoria de cantare electronice, comerciantii propun o serie de modele, cum ar fi:
- cantar cu imprimanta pentru etichete;
- cantar cu display;
-
cantar fara display sau brat.
Caracteristicile unor cantare electronice comerciale de calitate
Un cantar electronic comercial de calitate si foarte simplu de utilizat este cel cu doua display-uri. Unul dintre acestea este destinat vanzatorului, iar altul clientului. Exista multe tipuri de display-uri, insa modelul este mai putin important, atat timp cat ambele persoane au acces la greutatea si pretul emis de cantar.
O caracteristica asupra careia antreprenorul trebuie sa acorde atentie este capacitatea de cantarire. In functie de tipul de magazin pentru care este achizitionat, cantarul va trebui sa aiba o capacitate mai redusa, ori mai mare. Spre exemplu, in timp ce un chiosc nu are nevoie de un model de cantar performant, o macelarie va avea.
Cantare electronice comerciale | Soft retail | CaseDeMarcat.eu
Daca produsul dispune si de imprimanta pentru eticheta, intruneste toate caracteristicile necesare. Functia de imprimare a etichetelor este de mare ajutor in supermarketuri. Avand in vedere ca toti clientii vor fi nevoiti sa isi cantareasca fructele si legumele, traficul de la casele de marcat se fluidizeaza.
Cantarul va avea integrate in sistem tipurile de fructe si legume de la vanzare, pretul si promotiile. Memoria cantarului influenteaza decizia finala. Cantarul trebuie sa memoreze o multime de produse, ceea ce il face cu atat mai avantajos.