Orice afacere care presupune vanzarea de produse sau servicii are nevoie de un echipament care sa inregistreze vanzarea si sa ofere, in schimb, un bon fiscal. Acesta este cunoscut drept casa de marcat. Cum pe piata exista numeroase modele de astfel de echipamente, este important ca alegerea sa fie facuta in functie de anumite criterii.

Drept urmare, in articolul de fata vor fi prezentate principalele criterii de care ar trebui sa se tina cont atunci cand urmeaza sa se investeasca intr-o casa de marcat cu jurnal electronic.

Specificul afacerii

Un prim aspect de care trebuie tinut cont atunci cand se cumpara o casa de marcat este specificul activitatii desfasurate. Pentru vanzarea intr-un spatiu comercial, o casa de marcat stationara, care poate avea si anumite accesorii, este cea mai potrivita alegere. Aceasta are un sistem de utilizare facil, care poate fi invatat usor si rapid.

In plus, la astfel de echipamente pot fi adaugate si accesorii, precum imprimante fiscale sau cititoare pentru coduri de bare, ori chiar cantare electronice. Astfel, vanzarea se realizeaza mai usor, reducandu-se considerabil posibilitatea aparitiei erorilor umane. Atat casele de marcat, cat si accesoriile sau consumabilele necesare acestora, pot fi gasite in magazinul online CasedeMarcat.eu.

Casa de marcat cu jurnal electronic | CasedeMarcat.eu

Casa de marcat cu jurnal electronic

Volumul de vanzari

De asemenea, volumul de vanzari inregistrat intr-o zi este un alt criteriu in functie de care se alege casa de marcat. Multe echipamente sunt dotate cu functii sau sunt compatibile cu soft-uri care sa faciliteze vanzarea si inregistrarea unui numar mare de tranzactii.

Portabilitatea pe care o are casa de marcat cu jurnal electronic

In cazul afacerilor care se desfasoara pe teren, cum ar fi de exemplu vanzarea de bilete sau produse in targuri, o casa de marcat portabila va fi o alegere mult mai potrivita. Aceasta dispune de functiile principale pe care le are si o casa de marcat stationara, oferind insa mobilitate comerciantului.

Toate casele de marcat ar trebui sa fie conectate la sistemul organelor de control financiar, pentru a transmite automat informatiile inregistrate la fiecare tranzactie efectuata.